Aklında Soru Kalmasın!

Eğer aramaların sonuçsuz kaldıysa, talebini karşılamıyorsa veya farklı biz çözüm arayışındaysan, biz sana ulaşalım.

Teşekkürler, Ahmet

HDIFiba Emeklilik ve Hayat A.Ş.’ye göstermiş olduğun ilgiden ötürü teşekkür ederiz. Müşteri Hizmetleri Ekibimiz en kısa süre içerisinde sana en uygun çözümü sunabilmek adına, vermiş olduğun telefon numarası üzerinden seninle iletişime geçecek.

Ürünlere Göz At
korona-virus-kapsami-online-doktor-hizmeti

Ürünlerimizde Koronavirüs Kapsamı ve Online Doktor Hizmetimizle Yanınızdayız!

Hizmet Adı: Online Doktor
Geçerlilik Süresi: 2019 - 2020

Tüm dünyada olduğu gibi ülke olarak yaşadığımız sıkıntılı günlerde müşterilerimiz ve çalışanlarımızın sağlığı en önemli önceliğimiz. Dünya Sağlık Örgütü ve Sağlık Bakanlığı’nca belirlenen tedbirleri yakından takip ediyor; Genel Müdürlüğümüz, Çağrı Merkezimiz ve tüm dağıtım kanallarımız ile birlikte koruma amaçlı ek önlemler almayı sürdürüyoruz.

Web sitemizde sağ alt köşede yer alan FiBakar’mısın’a tıklayarak Chatbot'umuz FiGuru'dan, internet şubemizden veya mobil uygulamamızdan bilgi alabilir, tüm işlemlerinizi kolaylıkla yapabileceğinizi tekrar hatırlatmak isteriz.

İşlemlerim gibi online bir şekilde muayene olabilir miyim?

Toplum sağlığını korumak adına dışarı çıkmadığınız için hastaneye veya doktora gidemediğiniz bu ortamda herhangi bir rahatsızlığınız ya da farklı bir hastalığınızın olması halinde, her türlü şikayetinizi sorabileceğiniz veya tıbbi danışmanlık alabileceğiz Görüntülü Online Doktor* hizmetimiz ile bu kritik süreçte sizin yanınızdayız.

Online Doktor hizmetimizden yararlanmanız için tek yapmanız gereken;

Moneta web sitesi üzerinden giriş yaparak diğer adımları takip etmeniz.

Online görüşme sonrası doktor bana reçete yazabilir mi?

Doktor görüşmesi bir danışmanlık hizmeti olup, ilaç yazımı, tedavi uygulama, acil durum yönetimi yapılmamaktadır.

Doktorumla daha sonra tekrar görüşebilir miyim?

Sağlık durumunuzun gidişatı açısından, izin vermeniz halinde tekrar doktor tarafından sizlerle iletişim kurulabilecektir.

* Herkes için hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında yalnızca 1 görüşme sağlanabilir. Bilgisayarlardan veya cep telefonundan(Chrome) görüntülü görüşülebilmektedir. (Ses ve görüntü için pc ve cihazların talebine onay verilmedir.)

Salgın öncesinde aldığım Hayat Sigortası teminat kapsamında mıdır?

Tabii ki, Ülkemizde salgın nedeniyle ölümler hayat sigortası genel şartlarında kapsam dışına alınmadığı ve poliçelerimizde de kapsam dışında kalan haller arasında Koronavirüs (COVID-19) nedeniyle oluşan vefat tazminatları yer almadığından teminat kapsamı dahilindedir. Hayat sigortası ürünlerimiz, hayat sigortası genel şartlarına ve poliçe özel şartlarına tabidir.

Koronavirüs salgını döneminde aldığım "Hayat Sigortası" özelinde risk gerçekleşirse teminatlardan yararlanabilir miyim?

Sigortaya giriş öncesi yapılan risk değerlendirmesi kapsamında alınan sağlık beyanında* da belirtildiği üzere, kişinin mevcut durumda bir rahatsızlığı veya şüphesi varsa bunu mutlaka beyan etmelidir. Yani bir kişi Koronavirüs nedeniyle hastaysa, teşhis konmuşsa veya hastalık şüphesi varsa beyan etmesi gerekmektedir. Aksi durumda oluşacak tazminat talepleri beyansızlıktan dolayı ret edilebilir.

*Sağlık beyanındaki ilgili metin:
“Bilginiz dahilinde; tedavi gördüğünüz / teşhis sonucu beklediğiniz bir doktor raporu, hastalık teşhisi, şüphesi var mıdır? Bu hastalıklar ile ilgili olarak düzenli olarak kullanmakta olduğunuz bir ilaç var mıdır?"

Koronavirüs semptomları nelerdir?

Koronavirüs dolaşım sistemindeki hücreleri hedef alır. Virüsün bulaşması sonucu kişi deki belirtiler; burun akıntısı, öksürük, boğaz ağrısı ve yüksek ateş şeklinde gözlenir.

Koronavirüs nasıl bulaşır?

Virüsün insanlar arasında yayılması öksürük, hapşırma ve el sıkışma yoluyla gerçekleşiyor. Ağız veya burun yoluyla vücuda giren virüs, solunum sistemine yerleşiyor ve daha sonra tüm vücuda yayılıyor.

Koronavirüsten nasıl korunabilirim?

Hasta kişilerden ve kapalı mekanlardan mümkün olduğunca uzak durarak mutlaka maske takılması, ellerin sık sık yıkanması, öksürük veya hapşırık gibi durumunda kesinlikle mendil kullanılması, yabancı yüzeylerle temas sonrası ellerin hiçbir şekilde yüze, burna, ağza ve gözlere temas ettirilmemesi gerekmektedir.