Aklında Soru Kalmasın!

Eğer aramaların sonuçsuz kaldıysa, talebini karşılamıyorsa veya farklı biz çözüm arayışındaysan, biz sana ulaşalım.

Teşekkürler, Ahmet

Fiba Emeklilik ve Hayat A.Ş.’ye göstermiş olduğun ilgiden ötürü teşekkür ederiz. Müşteri Hizmetleri Ekibimiz en kısa süre içerisinde sana en uygun çözümü sunabilmek adına, vermiş olduğun telefon numarası üzerinden seninle iletişime geçecek.

Ürünlere Göz At
figuru-insurtech-hub-odul-haber-banner

Fibaemeklilik, “En Insurtech Sigorta Şirketi” Seçildi

Fibaemeklilik, sigorta sektöründe dijitalleşmeyi desteklemek adına düzenlenen Insurtech Ödülleri 2022'de En Insurtech Sigorta Şirketi seçildi. Sigorta sektöründe fark yaratan inovatif teknoloji çözüm ve hizmetleri ödüllendirmeyi amaçlayan Insurtech Hub tarafından verilen ödüle, Fibaemeklilik yapay zekâ teknolojisiyle geliştirilen asistan robotu Figuru ile layık görüldü.

Teknoloji temelli yeniliklerle dijital dönüşüme öncülük ederek sektörde oyunu değiştirmeyi amaçladıklarını ve bu ödülün çalışma motivasyonlarını artırdığını belirten Fibaemeklilik Genel Müdürü Erol Öztürkoğlu şunları söyledi:

“Figuru, müşteri iletişim kanallarını yapay zekâ altyapısı ile dijitalleştirerek self-servis çözümler sunmak amacıyla sektörde bir ilk olarak hayata geçti. Web sitemizde 7/24 kesintisiz hizmet sunan ve sektörümüzün hem sohbet eden hem de işlem yapabilen yapay zekâ teknolojili tek chatbot'u olan Figuru, bugüne kadar 100 binin üzerinde ziyaretçi ile 50 binden fazla işlem talebiyle ilgilendi, on binlerce soruya cevap verdi. Müşterilerimiz sorularına anında yanıt bulmaktan da bu deneyimi hiç sıra beklemeden internet üzerinden kolayca ulaşabileceği bir asistanla yaşamaktan da çok mutlular. Bu memnuniyet bizim sektördeki konumumuzu güçlendiren bir unsur.”

En Insurtech Sigorta Şirketi seçilen Fibaemeklilik'in dijitalleşmeyi tüm iş süreçlerine yansıttığını belirten Öztürkoğlu, “Robot teknolojisinin iş verimliliğini yükselterek maliyetleri azaltma gibi olumlu bir etkisi var ve şu anda operasyonel süreçleri devrettiğimiz 50'ye yakın robotla birlikte çalışıyoruz. Fibaemeklilik'in müşterilerine en doğru çözümleri en hızlı şekilde sunmayı sürdürebilmesi için yatırımlarımıza devam edeceğiz” dedi.

Figuru ile işlemler en fazla 40 saniye içinde tamamlanıyor

Dijitalleşmenin sunduğu imkânlardan faydalanarak insan kaynağını daha efektif kullanmayı amaçlayan Figuru, çağrı merkezi çalışanlarının sık cevap verdiği soruları sohbet fonksiyonu ile cevaplayabiliyor. Soru cevaplama başarı oranı yüzde 95’e ulaşan Figuru, standart algoritmasının ötesinde öğrenen robot teknolojisi ile yanıtını tam olarak bilmediği sorularda ise yüzde 88 tahmin yürütebilme yeteneğine sahip.

Fibaemeklilik müşterileri Figuru ile fon, katkı payı, iletişim bilgileri ve ödeme aracı değişikliklerinin yanı sıra ek katkı payı veya açık vade bekleyen ödemelerinin yapılması, BES sözleşme görüntülemesi gibi pek çok işlemi yapabiliyor. Seçilen işlem ait adımlar takip edilerek maksimum 40 saniye içinde işlemler başarı ile tamamlanabiliyor.

Figuru ile neler yapabilirsiniz?

  • Dijitalleşmenin sunduğu imkânlardan faydalanarak geliştirdiğimiz Figuru, çağrı merkezi çalışanlarımızın sık cevap verdiği soruları sohbet fonksiyonu ile hızla cevaplayabiliyor.
  • Soru cevaplama başarı oranı yüzde 95’e ulaşan Figuru, standart algoritmasının ötesinde öğrenen robot teknolojisi ile yanıtını tam olarak bilmediği sorularda ise yüzde 88 tahmin yürütebilme yeteneğine sahip.
  • Fibaemeklilik müşterileri Figuru ile fon, katkı payı, iletişim bilgileri ve ödeme aracı değişikliklerinin yanı sıra ek katkı payı veya açık vade bekleyen ödemelerinin yapılması, BES sözleşme görüntülemesi gibi pek çok işlemi yapabiliyor.
  • Seçilen işlem ait adımlar takip edilerek maksimum 40 saniye içinde işlemler başarı ile tamamlanabiliyor.

Figuru bu özellikleri ile müşterilerimizin tüm bilgi ihtiyaçlarına hızla cevap verebiliyor ve web sitemizde gece gündüz demeden 7/24 aralıksız çalışıyor. Eğer hâlâ tanışmadıysanız, web sitemizde sağ alt köşede sizi bekleyen Figuru’muza hemen merhaba diyebilirsiniz.