Aklında Soru Kalmasın!

Eğer aramaların sonuçsuz kaldıysa, talebini karşılamıyorsa veya farklı biz çözüm arayışındaysan, biz sana ulaşalım.

Teşekkürler, Ahmet

HDIFiba Emeklilik ve Hayat A.Ş.’ye göstermiş olduğun ilgiden ötürü teşekkür ederiz. Müşteri Hizmetleri Ekibimiz en kısa süre içerisinde sana en uygun çözümü sunabilmek adına, vermiş olduğun telefon numarası üzerinden seninle iletişime geçecek.

Ürünlere Göz At

Sigortacılık Etik İlkeleri

Türkiye Sigorta, Reasürans ve Emeklilik Şirketleri Birliği'nin yayınladığı, şirketimiz tarafından benimsenen ve tüm çalışanlarımıza duyurularak, bilgi sahibi olmaları sağlanan "Sigortacılık Etik İlkeleri"ne aşağıda yer alan linkten ulaşabilirsin.

Buna Bağlı olarak Sigortacılık Etik İlkelerinde ortak olarak karara bağlanmış olan Genel İlkeler şu şekildedir:

Dürüstlük

Faaliyetlerini yerine getirirken tüm ilişkilerinde dürüstlük ilkesine bağlı kalınır.

Tarafsızlık

Çalışanlar ve müşteriler arasında ayırım gözetilmez, önyargılı davranışlardan kaçınılır.

Güvenilirlik

Tüm hizmet ve işlemlerde, müşterilere karşılıklı güven anlayışı dahilinde açık, anlaşılır ve doğru bilgi verilir. Müşteri hizmetleri yerinde ve eksiksiz olarak yerine getirilir.

Şeffaflık

Müşterilere yapılacak olan bilgilendirmelerde basitlik, anlaşılabilirlik gözetilir. Gerçekleştirilen faaliyetlere dair şeffaflık mümkün olan en yüksek seviyede tutulur.

İnsan Haklarına Saygı

İnsan Haklarına Saygının sürdürülebilir bir toplum olmanın ön koşulu olduğunun bilinciyle, tüm faaliyetlerde insan hakları gözetilir.

Sosyal Sorumluluk

Sosyal Sorumluluk bilinciyle sosyal ve kültürel etkinliklere destek sağlamaya özen gösterilir.

Çevreye Saygı

Gerçekleştirilen tüm faaliyetlerde çevrenin ve doğal kaynakların korunması gözetilir.
Sigortacılık Etik İlkeleri